23 augusti 2008

people you've been before that you don't want around anymore

Ah! Dolce vita!
Nej jag skojar bara. Tröttheten är här igen men vad gör man?
1) Dör
2) Härdar ut
Lyckligtvis är jag alldeles för sugen på att handla på IKEA nästa helg för att dö.
Kan för övrigt inte fatta att det är typ fem år sen jag lyssnade på den här killen. Kanske för att jag inte legat sömnlös med glasartad blick så mycket senaste åren. Allt blev liksom enklare efter ett tag.
Åh jo, med first aid kit menade jag de där syrrorna från enskede, inte det där.. andra bandet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dagens outfit:
Blåvit-rutig blus(ja, din gamla)
blåa tajta jeans
vitt skärp
mörkröd scarf (istället för mörkrött läppstift som jag inte vill ha på jobbet)

I feel like a new woman! Nästan i alla fall... Stort TACK för i helgen!