11 april 2008

Something is happening but you don't know what it is

Någon retas med mig. Kanske försöker de göra mig galen. Kanske har de redan lyckats. Från början handlade det om sveriges samlade läkarkår, men nu har även furniturebox involverats. Det var väl egentligen bara en tidsfråga.

Detta börjar med att jag beställer en soffa som ska komma senast idag. Vad som hänt (eller snarare INTE hänt) med min beställning har jag kunnat kolla på min "personliga sida". Där finns datum för när beställningen mottagits och registrerats, något som hänt mars 2008. Men så idag: ordern skickad! Hurra! ...tänker jag. Ända tills jag ser att detta skedde den första januari, 1970, klockan 01.00.

Genast börjar jag, som vilken normal människa som helst, fundera över "tillbaka till framtiden". George McFly. Flygande skateboards. Doc. "Don't call me chicken". Stulna sportresultat. Och så idag, 2008: Skumma läkare. Hitlers badkar. Golden bridge. Bajsprov. Furniturebox.

Det finns samband, så långt är vi alla med, men hur HUR??!!

Inga kommentarer: