26 januari 2008

From Spain II

Oj! Man loggar in på sin gamla horhotmail för typ miljonte gången i sitt liv och vad finns där? (förutom ett mail från Inger Lippman - kontaktperson på borreliaföreningen som uppmanar mig att betala 1500 kronor för att få mitt blod analyserat i Tyskland) Jo- på omisskännlig dålig engelska - Mr. summerlove in Spain -97:

Jessica hello! paco am! Tell you today when I went to post, I took a big surprise to see your carta.Of course I remembered you.Always I missed you, and you always carry in my heart.Perhaps were only a night alone together, I was unforgettable know you.Now has spent a lot of time, I was almost 3 years waiting for summer to see some other vez.I´think that will be very beautiful, and have had many boyfriends.And everything you have gone well in life.Yo now I girlfriend and I do well in the life.Me would like to respond to know about your life and how you will todo.saludos and I would like see you in fotography...excuse me,if write regular english,i have traductor english/spanish in the computer.thank you

Jag tror att han försöker säga något i stil med att brevet överraskade honom, att jag var special och att jag haft massa pojkvänner? Oavsett så var det ganska surrealistiskt att få svar. Lite som att hitta gamla foton utan att kunna identifiera sig med personen på bilden längre

Inga kommentarer: